X

CORPORATE WEBSITE:

ATALIAN.COM

EUROPE:

BELGIUM BOSNIA HERZEGOVINA CROATIA CZECH REPUBLIC FRANCE HUNGARY LUXEMBOURG NETHERLANDS POLAND ROMANIA RUSSIA SERBIA SLOVAKIA TURKEY

Záväzok voči klientom

ZÁVÄZOK VOČI KLIENTOM

Sila spoločnosti ATALIAN spočíva v tom, že je jednou z najväčších spoločností na trhu, ktoré ponúkajú všetky služby potrebné k zabezpečeniu komplexnej správy budov. Vďaka svojej jedinečnej štruktúre môže spoločnosť ATALIAN odbremeniť svojich klientov od viacerých povinností a budú sa tak môcť plne venovať svojmu vlastnému podnikaniu.

Vnútorné riadenie jednotlivých divízií spoločnosti ATALIAN, jej tím špecializovaných odborníkov, ako aj školenia, ktoré poskytuje svojim zamestnancom, zaručujú vynikajúce výsledky a vysokú úroveň kvality služieb za optimálnu cenu.

Požiadavky každého klienta sa líšia od odvetvia, v ktorom pôsobí. Riešenia spoločnosti ATALIAN sú prispôsobené individuálnym potrebám každého klienta.

Spoločnosť ATALIAN vyvinula interné nástroje, ktoré umožňujú trvalé vyhodnocovanie služieb a plánovanie rozvoja vo vzťahu ku klientom. Spoločnosť ATALIAN zostavila tím, ktorý ponúka svojim klientom inovatívne a užitočné riešenia v danej oblasti.

ATALIAN má exkluzívne nástroje na monitorovanie a sledovateľnosť služieb. Klientom sú k dispozícii na vyhodnotenie výkonnosti spoločnosti ATALIAN a na zabezpečenie toho, aby spoločnosť dodržala svoje záväzky.

Procesy manažmentu zdravia, bezpečnosti a ochrany životného prostredia spoločnosti ATALIAN sú certifikované normami ISO. ATALIAN SLOVENSKO disponuje nasledovnými certifikátmi: SA8000, ISO9001, ISO14001, OHSAS18001, ISO27001 a ISO50001.